Reklamace
Některé tuzemské převody mohou trvat až 24 hodin. Pokud Vám klíč nedorazí ani do 24 hodin, kontaktujte nás prostřednictvím emailu: reklamace@easykey.cz
Může se stát, že náš automatizovaný sytém nedokáže správně přiřadit platbu k Vaší objednávce (chybějící nebo špatný variabilní symbol atd.) V tom případě napište do našeho online chatu, případně na email: reklamace@easykey.cz a zašlete nám potvrzení o provedené platbě. Vaši objednávku pak obratem vyřídíme.
V případě, že se Vám nedaří aktivovat licenční klíč, udělejte prosím snímek obrazovky s uvedenou chybou a zašlete nám jej na email: reklamace@fajnsoft.cz
JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI?
V případě, že máte problémy s aktivací zakoupeného produktu, postupujte následovně:
1.) Zkontrolujte, že jste udělali vše dle přiloženého návodu v emailu, který Vám byl zaslán spolu s aktivačním klíčem. (telefonická aktivace apod.)
2.) Pokud nejde aktivační klíč aktivovat ani telefonicky, postupujte dle následujících kroků:
- Udělejte Kopii obrazovky s chybovou hláškou (printscreen případně použijte aplikaci Výstřižky - ve Windows) a popište stručně o jaký problém se jedná.
- Přidejte číslo objednávky a kontaktní údaje (email a telefon, kam Vám můžeme zavolat).
- Vše odešlete emailem na adresu: reklamace@fajnsoft.cz
- Do předmětu uveďte: Číslo Vaší objednávky
Vaši reklamaci se pokusíme vyřešit v co nejkratším možném čase.
Na vyřízení reklamace máme 30 dní. Samozřejmě děláme vše proto, aby vyřízení bylo daleko rychlejší v řádu hodin.
Prosím, myslete na to, že reklamaci nevyřizujeme na počkání, okamžitě a obratem!
**Reklamace, která nebude odeslána výše popsanou cestou nebude brána za přijatou. Snažíme se reklamační řízení co nejvíce zjednodušit. Děkujeme za pochopení.