Zpět do obchodu

Registrace

Měna
CZK

Reklamace

Právě jsme provedli platbu, ale klíč stále nepřišel. Co dál?
Některé tuzemské převody mohou trvat až 24 hodin. Pokud Vám klíč nedorazí ani do 24 hodin, kontaktujte nás prostřednictvím emailu: reklamace@easykey.cz
 
Platba již proběhla, ale klíč nám nedorazil. Co dál?
Může se stát, že náš automatizovaný sytém nedokáže správně přiřadit platbu k Vaší objednávce (chybějící nebo špatný variabilní symbol atd.) V tom případě napište do našeho online chatu, případně na email: reklamace@easykey.cz a zašlete nám potvrzení o provedené platbě. Vaši objednávku pak obratem vyřídíme.
 
Co když mi klíč nejde aktivovat?
V případě, že se Vám nedaří aktivovat licenční klíč, udělejte prosím snímek obrazovky s uvedenou chybou a zašlete nám jej na email: reklamace@fajnsoft.cz

JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI?

V případě, že máte problémy s aktivací zakoupeného produktu, postupujte následovně:

1.) Zkontrolujte, že jste udělali vše dle přiloženého návodu v emailu, který Vám byl zaslán spolu s aktivačním klíčem. (telefonická aktivace apod.)

- Udělejte Kopii obrazovky s chybovou hláškou (printscreen případně použijte aplikaci Výstřižky - ve Windows) a popište stručně o jaký problém se jedná.

- Přidejte číslo objednávky a kontaktní údaje (email a telefon, kam Vám můžeme zavolat).

- Vše odešlete emailem na adresu: reklamace@fajnsoft.cz

- Do předmětu uveďte: Číslo Vaší objednávky

Vaši reklamaci se pokusíme vyřešit v co nejkratším možném čase.
Na vyřízení reklamace máme 14 dní. 
Samozřejmě děláme vše proto, aby vyřízení bylo daleko rychlejší v řádu hodin.

Prosím, myslete na to, že reklamaci nevyřizujeme na počkání, okamžitě a obratem! 

 **Reklamace, která nebude odeslána výše popsanou cestou nebude brána za přijatou. Snažíme se reklamační řízení co nejvíce zjednodušit. Děkujeme za pochopení.